Onsdag

Hej hopp denna onsdag
Lea ligger nu ute och sover på balkongen så jag och Tova har det lugnt och skönt här inne. Men när jag skrivit lite här ska vi gå ut en sväng medan den lilla sover. Då är det bra att man har en babyvakt. Den räcker långt så en sväng runt här ska gå bra. Och börjar hon skrika är jag hemma på någon sekund om jag springer hehe.

Igår köpte vi en elektrisk brasa som man har på väggen. Blev super mysigt faktiskt:-) Det blev våran julklapp till varandra, mycket bra idé tyckte jag allt.

Jag längtar också till vi ska åka upp igen. Saknar min mamma och min pappa jätte mycket. Sen saknar jag att vara där uppe också det är så enkelt allt då. Tex Lea älskar att ligga ute och sova och här måste vi ha henne på balkongen då, så när jag ska ut med Tova kan jag inte direkt bara dra med vagnen utan då måste jag få ner den för trappen och ut där nere. Sen har vi en svängande trappa så det är fan omöjligt om man är ensam. Hos mamma är det bara att ta vagnen och gå. Jag vill också ha hus. Men här nere är hus så himla dyra och jag har ingen lust att köpa då. Sen blir det jobbigt att hålla på och sälja om man nångång flyttar uppåt landet igen.
Nu när Lea har kommit så känner jag mer att jag vill flytta hemåt igen. Men vi blir nog kvar här nere ett tag till iaf.

Igår var det Ugly Betty och DH Och Hells kitchen mina favvo program och för en gångs skull sov den lilla bra på kvällen så jag fick se i lugn och ro:-) Hoppas det blir så nästa tisdag också.

Nä nu ska jag ut med Tova innan bebisen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0