Sleeping

Lea ligger ute och sover:-) Hon har sovit en timme snart, och det är så skönt när hon sover bra för då blir hon så snäll. Nu har vi haft jätte många bra nätter, hon somnar för natten mellan 22-23 och sover till ca 8 utan att vakna och utan att äta. Men hon skulle nog inte sova så bra om det inte hade varit för att hon får ersättning sista målet. Men det är det bästa jag har gjort, att byta ut kvällsmaten för både hon och jag blir mycket gladare och piggare när vi får sova hela natten:-) Speciellt jag kanske hehe

Igår var vi upp på mitt jobb och hälsade på, hon fick en söt klänning och byxor och ett par tuffa byxor och en body av Kristine. Tackar för det:-)

Idag håller dom på att hamra och slamra på taket, men Lea verkar sova gott för det.

Jag kan inte fatta att hon snart blir hela 3 månader tiden går sjukt fort och hon är ju så med nu också. Men det bästa hon vet är när hon får stå upp då skriker hon i förtjusning, sen är det ju kul att ligga i babygymmet och slita i lite djur åså också:-)

Nu ska jag spela lite betapet och aktivera min hjärna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0