Inlämning

Hej hopp
Vi har det bra, nu på morgonen har vi vart och lämnat in våran bil den ska få bytt kamrem och bränslepump. Dyrt blir det också. Men men det måste ju göras.
Nu börjar det närma sig för att åka uppåt landet är bara 2 veckor kvar. Ska bli mysigt att få visa upp Lea för alla, man är ju ganska stolt över vad man åstadkommit:-)
Lilltösen sitter och gungar nu i sin babysitter men jag ska snart ge henne lite mat och mysa lite.
Nu känner man att hösten är på ingång det var bara 6 grader på morgonen när vi åkte vid 6.30 så jag fick klä på Lea lite mer än vanligt men hon var då så nöjd iaf. Hon sover för det mesta när man åker bil vilket är super duper med tanke på att vi ska åka ganska långt snart.
Måste även komma ihåg att köpa piller till Tova, nu kunde dom tydligen inte ge dom lugnande tabletter v fått förut så man måste köpa nå på apoteket och jag hoppas att dom fungerar, annars blir det jobbigt. Tova sitter ju och tokflåsar så fort hon åker bil, hon kan inte alls lägga sig  till ro och sova. Jobbigt för alla i bilen.

Idag ska vi få besök av en kollega till mig, ska bli roligt. Och jag hoppas att Lea är snäll då:-)
Nä nu blir det blöjbyte har hunnit hända en del medan jag skrev detta inlägg:-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0