Gråt

Jag gråter mest hela tiden! Hur ska jag klara av detta?
När vi var ute grät jag för det var våran sista kvälls prommis, jag grät när jag torkade hennes öron, jag grät när jag torkade hennes ögon jag gråter för det är sista gången jag ser henne ligga här hemma.....
Hon ska ju inte till himlen bara till ett bättre hem... Jag gråter för att inte du känner som jag...
Jag kommer aldrig sluta gråta över min vackra lilla hund.... Matte älskar dig Tova och din nya matte kommer också att älska dig som sitt barn!









Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag gråter fan också, huvva! Lilltolvan..

Hon kommer att få det bra men jag förstår att det inte är till någon tröst just nu!



Ebba skickar en blöt puss!

2010-12-03 @ 08:18:51
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0