Hemma

Har haft en bra helg i Happis, julbordet på Cape East var grymt bra. Tänkte festa till det lite men blev inte mkt alls blev inte ens lite berusad men det är inte konstigt för jag drack ju typ inget haha. På söndagen vaknade vi käkade frukost och åkte tillbaka till Happis där Lea var, är galet vad man kan sakna ett barn på ett dygn fast det blev ju inte ett helt.

Lea är på dagis idag för nu verkar hostan ha försvunnit äntligen. Hon grät när jag gick och gick till Barbro viftandes att hon ville komma:-)

Längtar till jag ska hämta henne fast inte till jag ska gå ut.


Och om en annan sak säger jag bara herregud! 2 år sen och ingen inte ens jag vet kommer ihåg... Ähh soppa





Lea myser i våran jätte puff



Kommentarer
Postat av: Victoria

men jävlar vad snygg du var på bilden då! :).

2010-12-13 @ 10:54:28
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0