Go morrn

God morgon alla pigga och glada och även godmorgon till er andra också...
Jag tillhör inte de pigga och glada idag, vi har haft en jobbig natt. Mycket vaknande lillan vill inte sova på rygg så hon kryper runt i sängen och hittar inte rätt sätt att sova på. Inte lätt att vara liten. Vid 4 fick hon komma och sova med mig för T sov i soffan så han får sova ordentligt när han ska jobba. Då iaf hamnade hon på mage och sov så. Hon somnade 19.30 igår vaknade kl 23 och sen kl 4, sen har hon vaknat därimellan också och jag har fått ge henne nappen och vända på henne lite grann.

Nåja nog gnällt nu, nu sover hon iaf och jag tvättar. sen blir det att äta lunch och sen går vi ut med Johanna och Wilmer på en lång prommis, då ska vi och hämta upp Ramses för han ska vara med mig idag när hans husse och matte är och åker skidor.

Nu ska jag äta något innan magen kurrar sönder.

hej hopp ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0