lunch

God förmiddag

Lea vaknade redan 6:45 idag, tur att jag har börjat komma i säng i tid för jag är nog trött ändå och jag skulle nog inte vara piggare om jag var vaken till 1-2-3 som förut. Igår somnade jag kl 22 så det är ju duktigt av mig.
Nu står hon här framför mig i gåstolen och sliter i data sladden så jag får säga åt henne. Hon tittar mest på mig och det känns som om hennes blick säger jag bryr mig inte i vad du säger haha...
Igår fick vi veta att vi fick lägenheten vi ville ha. Den var ju lite halvrisig enligt mamma men skit samma vi måste ju bo någonstans och att den ligger på bottenplan med stor uteplats känns skapligt nice:-)

Nä nu ska Lea äta lunch och sen ska vi ut på promenad med Johanna och Wilmer. Då går det nån timme iaf det är så grymt tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något alls.
Men imorgon och fredag är det klapp och klang veckans höjdpunk!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0