Middag och klagan

Middagen check, blev lax och kokta potäter me dill och citron sås.
Fick ett samtal från OKQ8 idag av högsta chefen där, jag har klagat på deras extremt sura personal. Så han ville höra hur jag upplevt allt och vilka som vart otrevliga. Han ville att jag skulle ha en positiv uppfattning av dom så han skulle skicka ett presentkort på biltvätt. Det var ju positivt. Det lönar sig att klaga, men jag är inte den som brukar klaga alls och jag klagar absolut inte om det inte är befogat.

Nu inväntar vi halv åtta hos mig och att det blir sovdags för lilla gumman.

Imorgon ska vi vara hundvakt åt Ramses blir mysigt med lite hund, jag saknar Tova. men hon har fått öroninflammation igen, stackars liten. Hoppas det försvinner med denna kur. Och snart får hon bo med oss igen:-) Mysigt då ska jag gosa sönder henne:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0