Ond korv

Åh vilken arg tjej det har varit här hemma. Nu sover hon iaf skönt att få vila öronen.
Jag har gjort middag, korv i senapssås och kokt potatis. Vi har börjat att göra vecko matsedel skönt är det då handlar man inför hela veckan och man slipper små handla en massa. Sen slipper man den eviga frågan -Vad ska vi äta?
Kanske kanske att jag måste lura Thomas att köpa med sig semla hem, skulle vara mumsigt:-)

Ikväll ska jag se skidskyttet har jag bestämt. och idag blir det badkar med lilla ond korven hehe. Och imorgon klapp och klang. Längtar alltid efter onsdagar och fredagar:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är visst fel på min ugn!!!! :P

2010-02-17 @ 12:03:53
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0