Smäll på fingrarna

Ja det borde jag få. Tradera alltså:-) Vann just hem en Molo bodysuit såå fin:-) Helt nya med lappar kvar, 189 kr i butik kostar den 399 och det skulle jag aldrig betala. Men nu får det vara färdig shoppat minsann. Har några till bud ute men ska inte buda nå mer om jag blir överbudad.

Igår fixade vi en barnförsäkring och även till mig och Thomas. Känns bra att man är försäkrad om det händer något. Visst det finns inget pris på om det händer nå men lite plåster är det ju iaf. Lea är viktigast. Hennes försäkring kosatr oss 170 kr i månaden och har ett maxbelopp på 8 200 000. Vi själva har på 600 000 kr. Sen byter vi bilförsäkring och hemförsäkring också. Så nu är allt samlat på Trygg-Hansa och jag har googlat och kollat och dom verkar helt klart bäst. Vi hade hem en kvinna igår som pratade med oss och förklarade en massa, så nu är man inte helt nollad..

Nu en bild på Molo budysuiten



Fräsig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0