Utkast: Feb. 3, 2010

Godkväll....
Var inte igår jag skrev något här precis...
har haft fullt upp med att dra igång försäljningen av bostaden. Vi hade visning i lördags och redan på eftermiddagen fick vi in ett bra bud. Så på söndagen godtog vi det för vi vill ha en snabb affär. Flera av dom andra som var här och kollade blev lite lack för att vi släppte den så fort och dom inte hann med att buda men men så är det ibland. Visst att vi hade kunnat få ut lite till men vi orkar inte hålla på för vi vill upp så fort som möjligt. Och dessa köpare kändes helt rätt, vi vet att vårat älskade hem kommer få det bra med dessa människor. En familj på 2 vuxna 1 barn och 1 på väg:-)
640 hade vi som utgång och fick 700 så vi är nöjda. Blir ju lite plus i kassan.Mamma har vart här 1 vecka nu också men hon åkte hem till Boden idag igen. Trist men nu vet jag att vi ses snart och jag kommer slippa dessa jävliga jobbiga farväl som får mig deppig ett bra tag. Så nu får jag snart spara på mina tårar till något annat:-) Ska bli så härligt att få bo nära dom man älskar mest av allt igen.

blir nog flytt i mitten på mars ungefär, så jag måste tyvärr meddela jobbet nu. Har inte velat göra det innan något är klart.

Nu blir det sänegn och boken till sömns. Lea sover nu hela nätter och det är så skönt. Jag har börjat somna mkt lättare nu och sover bättre är betydligt mer avslappnad och det är välbehövligt. Undra hur många timmar man ligger back egentligen?

Nåja

Nån bild kanske:-)



Lea och Elliot hemma hos honom på playdate



Lea på öppnaförskolan

Kommentarer
Postat av: Linda och William

vad kul att det gick fort med försäljningen! :)

2010-02-04 @ 12:01:08
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: maria

Vad skönt för er att komma hem!

2010-02-04 @ 22:29:32
URL: http://mariaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0