Måndag och tillbaka till vardagen

Nu börjar vi vara friska äntligen! Lea hostar lite än men inte så farligt. Och hon har slutat snora, det är bäst för hon hatar ju snorsugen.
Nu närmar det sig ordentligt 19 dagar kvar!
Och på fredag ska jag på tjejfest så det blir en sista här. Ska bli roligt.
Hade tänkt åka upp på jobbet idag men det är inge bra väder, det snöar och blåser så jag vill inte åka ut och inte när Lea inte är helt 100 ännu. Vill ju gå på Klapp och klang på onsdag så vi fortsätter kurera oss.

Annars går allt bra hon äter och sover och BUSAR, middag som förut var gröt har vi bytt till barnmat, hon gillar mer att äta mat än gröt. Hon har verkligen fått smak på det nu.
Sen har vi köpt en pipmugg med mjuk pip så nu fattar hon att man ska dricka ur den haha. Fast det roligaste är ju att slå den i bordet så det dånar ordentligt.

Idag ska jag ta mig i kragen och göra bort en sak. Mästaren av att skjuta upp saker det är jag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0