Allt och inget

Lite mildare ute idag... Längtar efter att få hämta Lea, men imorgon får hon vara ledig. Vi tar en långhelg helt enkelt.
Hon blev superduper ledsen idag när jag lämnade henne hon höll i min jacka när jag lämnade henne, det är inte roligt kan jag lova. Så imorgon kanske vi tar en sovmorgon, om inte annat så myser vi ner oss i soffan och bara har det bra.
Alltså alla vet ju hur fort ens barn utvecklas och hur fort tiden går, det är ju helt galet. För Lea är ju verkligen ingen bebis nu.
Hon äter själv
Vill inte gärna dricka ur mugg utan hon vill dricka ur mitt glas, sitter och gapar så stort hon kan när man dricker.
Försöker klä på sig själv
Hjälper till att duka, tvätta och diska:-)
Förstår vad man säger och gör som man säger ( beroende på vad det gäller då såklart )
Visar när hon gjort nummer 2
Dansar och snurrar
Försöker göra movesen till Imse vimse spindel
Hon borstar sina tänder själv och försöker borsta håret
Hon har storlek 80-86 på kläder
4 på pampers och 5 på libero
Äter välling på morgon
När hon kommer hem från dagis brukar det bli välling också för hon är så sjukt trött och blir bara arg om man försöker ge henne nå annat
Välling på kvällen
Frukt och kanske nå annat till mellis
Middag det vi äter
Sover ca 2 timmar efter dagis
Somnar vid 19-19,30 på kvällen
Vaknar vid 6-6.30
Gillar att hålla för min näsa, då vill hon att man ska pratat så det låter konstigt
Älskar sin tutte och snutte.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken duktig flicka Lea är, en stor flicka! Tiden går så fort, jag veeeeeet! Snart ska väl Ebba också in på dagis även fast det är lite mindre än ett år kvar men jag menar att det säger väl bara pang och så är vi där.



Skrattade till när jag läste "Visar när hon gjort nummer 2".. Tar hon fortfarande tag i blöjan mellan benen? :D.

2010-11-18 @ 09:20:15
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0