Back

så har inte blitt något här under helgen och jag har inte ens suttit vid en dator under helgen.
I fredags var vi hos mamma också var vi upp till Harads/västbo för att gratta farfar min.
Under lördagen åkte vi upp till stugan, blev middag där sen åkte vi hem till mamma istället för att vara kvar var rädda att vi skulle frysa. Pappa och Thomas stannade dock kvar. Ju vi testade sparklådan också:-)
Och idag har vi julpyntat här hemma, blev mysigt. Vi har ju inte galet mkt julpynt men det får räcka det vi har.
Jag och Lea har just duschat, eller Lea sitter i sin balja brevid mig när jag duschar.

Kommentarer
Postat av: mormor till lea

bilden blev lite suddig =) men man ser ju att de är mormors piga i lådan =)

2010-11-21 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0