God morgon

Har nyss vart och lämnat Lea på dagis, hon blev ledsen när jag gick. Men det har säkerligen gått över nu, men det har ju varit grin till och från.
Jag har slagit igång kaffebryggaren så jag får mig en kopp. Är inte så tungt att kliva upp vid 6 tiden och jag har ju alltid vart galet morgon trött. 

Är lite snorig och nyser tror att jag har åkt på dagis snuva hehe Lea var snorig i helgen men inget mer än så iaf.
Idag händer det inte så mkt iaf blir nog att vi är hemma. Igår var vi på Dollar en sväng också åt vi lunch med mamma.
Jag köpte julgardiner till Leas rum. 


Åh längtar till man kan börja julpynta, och detta är första året jag verkligen känner för att göra det, har nog aldrig i hela mitt liv längtat till att få göra det!
Jag och Thomas förra julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0