Mjuk

Ja Lea är på dagis och jag är hemma själv, känns jätte konstigt. Hon grinade när jag sa hej då och gick.
Sen glömde jag såna här blå skydd som man har på skorna på så jag var tvungen att gå in och lämna dom ca 5 sek senare och då grät hon inte. Hon kom över det ganska fort.
Längtar till jag ska hämta henne och så man får veta hur det gått idag.
Igår var vi till mamma och hjälpte till att baka mjukkaka. Töntig som jag är var jag tvungen att göra en av det manliga organet mest för att jag visste att T skulle tycka det är super töntigt haha.
Sen åkte vi hem och jag och Lea duschade är så himla mysigt och hon älskar att duscha, bada och leka med vatten.
Sen gick vi och la oss Lea somnade fort men vaknade till lika fort och var lite orolig så jag gick och la mig med henne och somnade till Svenska Hollywood fruar men blev väckt också tog det låång tid innan jag somnade igen,
Måste också passa på att hylla Kuoma skorna dom är verkligen varma och lätta att ta på. Så alla småbarnsföräldrar funderar ni på skor Kuoma säger jag bara. 350 kr i Finland typ 600-700 kr i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Victoria

jävlar vilken prisskillnad! och vilken snygg färg det var på skorna! :-).

2010-11-09 @ 16:06:34
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Julia

det enda jag tycker är dåligt med kuoma är att de bara är vattenavisande, jag hade helst haft ett par viking som är vattentäta. men kuoma hade bättre passform!

2010-11-10 @ 22:40:16
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0