skön morgon

Lämnat Lea på dagis, hon fick ha sin varma pälsmössa idag när det är kallt:-)
Väl hemma har jag tagit en lång varm dusch, druckit kaffe och kollat på Hemnet, jag vill ha hus! Vi har ju dyr hyra så det skulle inte vara dyrare med hus, men jag måste ha ett jobb först också skulle vi behöva spara några slantar.
Igår fick Lea sitt vanliga kvällsbad och vad hon älskar att bada. Tycker det är en perfekt avrundning för kvällen, hon blir lugn och trött och somnar utan problem.
1 timme kvar sen ska jag gå och hämta mitt älskade lilla barn också ska vi mysa ner oss i soffan och vila lite:-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sötungen!



Vad gör ni till helgen? Hade tänkt åka på storheden en sväng.

2010-11-24 @ 09:39:21
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: mormor till lea

söt ungen

2010-11-25 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0