Fynd

Igår orkade jag inte blogga hade en mycket dålig dag. Och Willys blöjorna var inte bra, sjukt dålig passform så köp aldrig dom.
Idag har däremot vart en bättre dag jag och mamma har vart på Arcus hela dagen och gjort sjukt mkt fynd.
Blev möbler till Lea kökssoffa, bord, stolar. Även en matstol att hänga på bordet men den ska mormor och morfar ha i deras stuga.
En massa kläder, fanns sjukt mycket barnkläder men man är ju rätt petig. Men jag tror inte att nån köper urtvättade kläder med fläckar på eller bara fläckar.
Det blev en dockvagn också men det blir en julklapp. Sen hittade jag en rosa åkpåse som jag inte kunde låta bli, 100 kr stod det på prislappen och jag kollade och velade lite. Sen när jag vände mig om sa mamma nu kostar den 75 varav jag halvt skriker Jag tar den haha.
Ja det blev massa annat också. När vi skulle hem var hela kofferten och baksätet fullt och det bästa jag brände 700 spänn vilket inte är mycket alls.
Nu vaknade mina hjärtan, dom har vilat på soffan:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0