Go morron

Här drog vi igång strax efter 7, lite tidigt men så är det. Nu sitter vi i soffan Lea biter i sin pyjamas och kollar The Voice, har försökt få henne att se barnprogram men hon är rätt ointresserad. Det kommer väl såsmåningom.
Idag blir det nå så spännanade som att ta itu med all tvätt, ta reda på det som är tvättat och sen ikväll ha tvättstugan för att tvätta ett berg med sängkläder och handdukar.
Jag gör som så att kläder tvättar jag inne och sängkläder och handdukar i tvättstugan just för att kunna torktumla också tar det så mkt plats inne om det ska hänga stora lakan överallt.
Alltså Paul Haukka i the voice jag gillar verkligen inte honom, har hört honom flera gånger vara negativ och ironisk om Norrland, bara för att han är en Östermalms tönt ha!

Kommentarer
Postat av: Victoria

men shit, har jag missat att du börjat blogga vafan. jag har ju varit in på din blogg men det har inte visat något? först nu när jag uppdaterade så visade så kom det nya inlägg. vad kul, nu har jag ännu mer att läsa! :).

2010-10-13 @ 08:17:40
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Barnkanalen går varm här hemma :D.

2010-10-13 @ 08:18:09
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0