Hmm

Gjorde om min blogg idag men när jag kollar den ser den ut som den gamla...

Less lite kanske.
Kvällen har vart mysig jag och Lea har kollat Idol en stund och pappan har vart och byggt muskler.
Imorgon blir det att grilla hos mamma blir mysigt, hoppas jag iaf.
Sen en till sak även fast jag gör mellanrum och hoppar ner nån rad när jag skriver och lägger in bilder så blir det ihoptryckt, är ju skit jobbigt och fult! Provar att lägga in en bild och hoppar 6 rader ner också ser vi var den hamnar OK

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla skit

2010-10-15 @ 23:50:07
Postat av: Victoria

Jag vill också göra om min blogg! Men det verkar så gormigt.. hoho. Simon ska hjälpa mig att få till något till veckan :).l

2010-10-16 @ 07:57:31
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0