Kanske

Var gode längesen jag skrev här...

Såklart har det hänt mkt sen sist men det orkar jag inte ta, skulle ta år och dagar att printa ner det.
Lea börjar snart på dagis eller förskolan som det så fint heter. Blir här på sävastön ett stenkast hemifrån på Golfkullen och avd Klubban.
Jag tycker det ska bli både skönt och jobbigt.
15 november blir jag arbetslös går ju såklart inte att ha kvar jobbet i E-tuna och det gick inte att få förflyttning heller.
10 juni när Lea blev 10 mån tog hon sina första steg och sen har det bara eskalerat:-) Hon är sjövild och olydig och lyssnar inte alls på vad man säger, men det kanske man kan förvänta sig av en 1 åring.
Idag har vi vart på stan med Vickan och Ebba och det var lika trevligt som alltid. Ebba har blivit så stor och hon pratade och skrattade mest hela tiden. Lea kör med dada språket.
Ska inte skriva så mkt mer just nu utan det blir att försöka skriva lite oftare och inte så långt....
Sen blir det PH för hela slanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0