Så där ja

Har vart på Storheden men mamma en sväng, blev nya härliga mjuka fina lila sängkläder. Lite till Lea också såklart:-)
Hon fick en klänning av sin farmor och farmors syster men den var jätte stor och minsta som fanns var också jätte stor gick ner till fotknölarna, så jag valde en tunika med matchande byxor till och ett par extra byxor. Trodde jag skulle få betala 40 kr till men dom hade nå erbjudande att ta 3 betala för 2 på hela sortimentet så jag fick tillbaka 20 kr, det gillas har nog aldrig shoppat så bra, tänk om man alltid skulle få tillbaka pengar då skulle jag fan vara miljonär haha.
Älskar att shoppa till Lea finns nog inget roligare. Men nu börjar det bli dags att rensa i hennes garderob och byrå för det är överfullt. Köper alldeles för mkt egentligen men men.......

Kommentarer
Postat av: frida

ja dom växer så dom knakar! tänkte på lea också när du inte bloggat på en evighet. vilket charmtroll! :)

2010-10-21 @ 19:48:46
URL: http://itsfridayeveryday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0