Trevligt

Har vart på stan med Vickan och Ebba idag och även Sandra och Alicia.
Lea tyckte inte det var så roligt att dricka kaffe så hon var lite gnällig medan de andra små töserna skötte sig exemplariskt.
Sen i vagnen brann hon av så hon var kanske lite trött.
Jag shoppade inget alls, för jag shoppade på Tradera just innan vi for mot stan:-) Fast jag har förbud att shoppa just nu hmm. Men jag hittade en Villervalla velour dress som jag letat efter ett bra tag, dom har ännu inte fått in den på Kidsen och där skulle den komma in i multirand och jag ville hellre ha en enfärgad fast denna är då 2 färgad, räd med gul huva och gula stjärnor.
Imorgon blir det nog att åka med mamma till storheden och fylla upp kyl/frys med mat.
Hunden behöver nog ut en sista nu men det är fan inge roligt väder

Kommentarer
Postat av: Victoria

fan, jag fick ju för mig att du shoppade :p.

2010-10-28 @ 07:47:04
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0