Vi kör ett till

Ja ett till inlägg så kommer jag kanske in i detta igen hehe
Har sett TV och tagit det lugnt.
Lea somnade 19.30 då var hon super trött då hon hoppade över att sova middag.
Försökte ge henne välling i hennes säng men det gick inte hon stod bara och sträckte ut dom små armarna efter mig, så givet tog jag upp henne också mös vi till det i våran säng. Sen la jag ner henne i hennes när hon somnat.
Hon sover fortfarande i vårt rum eftersom hon brukar vakna till på natten, och då slipper jag gå upp.
Men jag ska erkänna att jag är rätt lat och brukar ta upp henne till mig på natten för jag tycker det är så sjukt mysigt att ha henne nära. Och det tycker nog hon också.
Och vad det har blåst här under kvällen och även första snön trillade ner.
Snart blir det godnatt för att sova in morgondagen och se vad den har att bjuda på.
Förresten gjorde jag slingor hos mamma idag, kul med lite förändring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0