Deklaration 2011

Har just förbarmat mig över våra deklarationer tog ca 1 timme. Avskyr att fylla i en massa och ha koll på alla papper så denna K6 blankett vill jag aldrig mer se haha. Gjorde allt över nätet iaf och jag hoppas det blev rätt och bra. Så nu väntar vi in augusti och det slutgiltiga resultatet. Hoppas det blir över förväntan iaf. Startade på +5200 och nu blev det rest 280 och sen hoppas jag på + igen... Om det blir + vill Thomas fixa i bilen och jag vill åka till Ullared tycker jag är en bra plan och rättvist haha. Nu ska jag glutta TV och sen sova in morgondagen.

Har gjort en ny bloggdesign men den visar sig inte för mig iaf, undra varför? Förresten så är jag sjukt dålig på design men det skiter jag i för omväxling förnöjer även om det inte är snyggt så det så!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag ser att den är ny, rosa bakrund, vit text och 10 likadana bilder på lea högst upp?

2011-04-05 @ 07:59:35
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0