Fiske

Hemkommen från stugan igår, vi har haft en bra helg och fisketävlingen gick bra, grillen ökade på i vinst vilket kändes jätte bra:-)
Jag hade spanat in ett renskinn jag ville ha om jag skulle lyckas vinna på startkorten mamma vann före mig så hon fick tag i renskinnet och jag fick det av henne:-) Har jag världens bästa mamma eller vad?! Fast vi ska ju ha det i stugan. Sen vann Lea på sitt startkort och eftersom hon inte var där fick jag välja åt henne såklart och det blev en jätte fin träpersienn som nu sitter i vårt kök för vi har ingen persienn där och solen ligger på där hela morgonen och förmiddagen.

Idag är Lea på dagis igen men vi höll på att försova oss T väckte mig vid 6,30 men jag somnade om så det var tur att Lea vaknade vid 7 så då snabbade vi på också gick vi till dagis. Hon blev glad att få gå dit igen och hon kommer nog ha jätte kul då dom är ute hon älskar att vara ute:-) Det är bra det frågar man om hon vill gå ut springer hon och tar på sg skor. Bättre att hon vill vara ute än att titta på TV. Lea tittar inte alls på TV ibland önskar jag att hon gjorde det när man ska laga mat tex. Men då vill hon stå brevid och "hjälpa" till hon är en liten arbetsmyra min tjej.









Kommentarer
Postat av: mormor till lea

prinssesan på holmträsket =) de finns ingen som lilla (kerstin ) =)

2011-04-18 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0