Ögoninflamation

Ja idag blev inte Lea länge på dagis, dom ringde efter ca 30 min och då hade hennes öga börja rinna. Så jag hämtade henne och åkte till VC, hon hade en lindrig ögoninflamation så hon blir hemma resten av veckan också ska vi tvätta öga. Hon fick inge antibiotika utan det ska räcka med att tvätta.

Nu är vi hos mamma vi ska äta lunch här och ta en promenad. Och på mammas dator ser min blogg superkonstig ut! Äh det går ju alltid att byta till nån annan design.

Jo glömde skriva att jag vägde Lea på VC också och 11470 stannade vågen på:-) Hon har alltså gått upp 2 kg, i slutet av jan vägde hon 9300. Så det känns ju super bra


Kommentarer
Postat av: Victoria

Glömde ju jämföra Ebba och Lea i lördags men fan vad bra att hon gått upp i vikt igen :).

2011-04-05 @ 11:44:55
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0