Shop

Igår var vi till Tornio och Haparanda, jag handla som inget för jag följde med som sällskap till mamma. Lea var galen och sprang runt överallt och snabb är hon, lyckades tappa bort henne inne på TEX också fick lite halv panik. Men hon kom snabbt fram igen.

Jag köpte mig iallafall ett par nya gympisar då mina gamla börjar ge upp, bästa av allt var att dom var nedsatt med 300 kr så ist för 700 blev det 400 vilket tycker jag är roligare än fullt pris.



Till Lea blev det ett par Tutta strumpbyxor med halksocke, älskar Tutta kläder det är jätte bra kvalitet och dom är mjuka och sköna.
Köpte ett par solglasögon till lillebror han fyller år på söndag vet inte om han kommer tycka det är så roligt men det är ju något iaf och dom var ju gröna. Han är galen i grönt allt ska vara grönt.

Sen blev det lite finsk delikatesser som Lenkki, lauantai, finskt godis och bröd rieska och ruisleipa.

Idag blev Lea hemma för vi kom hem ganska sent kl var närmare halv nio så vi tog lite sovmorgon. Men vaknade iaf till så jag kunde ringa dagis. Så skönt med helg och imorgon ska jag ha sovmorgon då det var väldigt längesen jag hade det.



Nu är jag på jakt efter nya gardiner men jag hittar inga som jag vill ha. Eller jo jag har hittat med leverans i slutet av juni och orka vänta dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0