-34

Så nu börjar tålamodet tryta när det gäller denna kyla. Det man kanske kan se som positivt är om det dör lite mygg och fästingar, men jag vet inte hur mycket kyla dom jäklarna tål.

Lämning idag gick sådär hon ville leka men inte att jag skulle gå. Sen var ingen av hennes ordinarie fröknar där. Men det har nog gått över nu iaf.

Igår for jag och mamma och handlade på Maxi och Coop, Coop var faktiskt billigare på nästan all gluten mat. Så man kanske får handla där lite mer. Annars är jah inget större fan av att handla på Coop. Vi gick och strosade och handlade lugnt så det tog typ 3 timmar. Men nu måste man ju läsa på alla förpackningar så att Lea kan äta det man köper hem.

Sen har jag köpt hårfärg måste bättra på då det släppt skitmycket eftersom jag har haft slingor.

Hmm det var nå jag hade tänkt göra nu, hmm kanske ska baka eller nå annat skoj:-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det fick bli chokladbrun och jag blev nöjd. Vilken färg blir det för dig?

2011-02-23 @ 21:16:06
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0