Fredag

Ingen läkare har ringt om proverna idag heller:-( Usch är så jävla less nu på att vara i denna ovisshet.
Har gjort lite ärenden idag Lea var hos sin mormor och morfar, hon åt som en liten gris där, köttbullar frukt och puffar:-) Sen ville hon bara äta när vi kom hem också:-) Hoppas bara att hon inte kommer kräkas nå mer.
Är ju inte bra om hon äter alldeles för mycket då hon knappt ätit på flera veckor.

Men idag har hon vart pigg och busig och arg var längesen hon var så nu så det kändes bra att ha en liten rabiat donna idag.

Imorgon ska jag följa min mamma på stan en sväng, jag ska förhoppningsvis inte handla nå annat än lite till kylskåpet. Tankade bilen idag och där rök det många pengar fy satan så dyrt det är med bil, men det får kosta för jag vill då absolut inte vara utan. Jag har nu haft körkort i lite mer än 8 år snart dags för nytt och kanske köpa en antirynk kräm för nu börjar man bli till åren haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0