Plötsligt händer det

Lea sa hej då när jag lämnat henne på dagis idag får se om det håller i sig också, annars brukar hon ju mest gråta och bli ledsen. Men inte idag inte:-) Hon ville bara leka med de andra. Och igår hade det gått jätte bra hon hade ätit massor och vart glad och sprallig. Dom tyckte att det var en annan tjej som kommit dit. Men hon mår ju bra nu! Hon har börjat få tillbaka lite hull och man anar en dubbelhaka:-) Och man ser inte längre ryggraden och revben och skuldror lika tydligt. Äntligen går vi åt rätt håll:-)

Jävligt kallt idag igen, skulle var askönt om det kunde bli varmare så man kan ta promenader och vara ute lite. Vi tog då bilen idag fast det inte är långt. Sen vill jag hylla min Fjällräven dunjacka, jag har aldrig vart så varm i hela mitt liv jag kommer ha denna jacka till den bar ahänger i trasor så kanske 30 år till. Jag kommer alltid älska den.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad bra att hon börjar få sig lite hull! Fjällrävens dunjackor är underbara när det är så här kallt!

2011-02-22 @ 09:50:33
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0