Åter

När vi kom hem från Sunderby sjukhus idag så somnade Lea ganska snabbt och sov ganska länge hon var alldeles slut efter blodprov och klämningar och känningar. Läkaren ringde vid 15,30 och sa att provet på blodvärdet var förstört att blodet hade koagulerat och att vi skulle komma tillbaka så fort vi kunde för att ta ett nytt.
Så vi åkte upp igen och tur nog räckte det med ett stick i fingret för att samla ihop hennes dyrbara droppar med. Så nu hoppas jag att vi får ett svar om blodvärdet imorgon.
Madde ska komma hit på lunch imorgon blir skönt att få prata av sig med henne:-)

Snart ska jag se Djävulen bär prada och chilla lite efter denna hektiska dag. Vill bara att min favvo tjej i hela världen ska bli piggare nu....

Och imorgon ska vi se handboll minsann semi Swe-Fra.... Jag gillar inte Frankrike och deras spelsätt har aldrig gjort det så jag kommer nog bli lite irriterad.
Nu börjar filmen, och första reklamen blir det att borsta tänderna och ta på min nattlinnet:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0