¤&)(/#£{

Usch så seg morgon jag har sovit skit dåligt inatt, hade så ont i magen. T skulle ha åkt till Kvikkjokk för jobb men det var alldeles för kallt så han blev hemma lite extra länge på morgonen så Lea var uppe med honom. Sen när jag gick upp kollade vi lite TV också somnade vi i soffan, skönt.

Idag tror jag att min nya vinterjacka anländer:-) Har ju en men den är så kall när det blir under 15 minus, så nu har jag köpt en rejäl en planen är att ha den jackan i en evighet eftersom den kostade lite pengar.

Idag ska vi bara vara hemma hade behövt städa och få bort julen nu är jag less på tomtar men jag orkar fan inte. Hade jag vart själv hemma hade det gått bra men när man har en Lea som "hjälper" till bör man vara 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0