God Dag

Lite kallare idag men det är väl för att jag måste använda bilen idag och vi har ingen motorvärmare:-(
Lämningen idag gick bra, hon fick ha sin snutte och tutte och sitta med några andra barn plus fröken och mysa i soffan, hon grät när jag gick men jag hörde att det slutat innan jag fick på mig skorna.
Sen har dom märkt på dagis att Lea börjar gråta när någon säger mamma, det är ju inte så roligt för det är ju et ord som används en hel del av de små då det är det ända dom kan.

Snart ska vi klä oss och åka mot mamma hon ska ha Lea en stund då jag har ett ärende:-)

Igår hjälpte jag min svärmor att färga håret, jag frågade om hon var riktigt säker på att hon ville bli mörk och det ville hon. Jag sa att du kommer göra det ljust igen.... Nå jag träffade henne när jag och Lea gick från dagis och gissa vem som hade satt en blekning i håret? Hon tyckte det var för mörkt hehe hon är lite tokig ibland.



Kommentarer
Postat av: Victoria

tusen tack för blöjorna, ebba bajsade direkt vi kom fram :P.

2011-01-11 @ 19:44:10
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0