Long time no see

Kollar handbollen det går ju inge vidare denna match! Men men vi har ju en semi att se fram emot.
Man saknar handbollen när man kollar är nu 10 år sen jag slutade efter att jag hade spelat 10 år. Tänk om jag hade fortsatt då hade jag spelat i 20 år nu, och den tanken gör att jag känner mig gammal haha.

Har knappt vart vid datorn senaste veckan. Hela förra veckan var vi hos mamma när T var borta och Lea är dålig sen en tid tillbaka. Hon äter knappt och har blivit mager och rätt slö.
Vart på BVC och träffat Lena idag för att mäta och väga 79 lång och endast 9560 g med kläder på:-( i aug på 1 års kontrollen vägde hon 10,1. Så nu måste vi börja med massa fett i mat och allt man får i henne, fet yoghurt grädde och smör och olja.
Sen träffade vi läkaren också som kollade på henne och sen fick vi ta en massa prover som vi nu ska vänta på svar om. Hoppas på bra svar!
Nu ska hon även ha en påse fastklistrad som ska samla upp pink som jag ska och lämna in imorgon till Labb.
Jätte jobbigt när det är så här men jag hoppas hon blir pigg och får tillbaka lite hull snart. Hon ser verkligen ut som ett undernärt barn man ser alla revben och allt och magen är som en ballong.
Vi ska även sluta med fullkornsvälling och återgå till bebis välling för den är skonsammare mot magen, om hon nu inte är allergisk mot nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0