Nytt år nytt hej

Dåligt med uppdatering här, har haft fullt upp med annat och när jag väl har tänkt skriva nå har det gått så förbaskat segt att öppna upp Blogg.se så jag har gett upp. Men så är det väl när man har mobilt det fungerar inte alltid så bra.

Nytt år iaf skippar alltid nyårslöften. Får se vad detta år har att erbjuda känns som om det blir mycket blandat. Hoppas mest på bra saker typ ett jobb kanske? Vill att Lea ska må bra och ha det roligt det är det viktigaste. 2 av hennes hörntänder har nu spruckit igenom och hon har blivit lite gladare men då börjar väl dom andra spricka igenom så hon får ont av dom, eller så kan man ju hoppas att hon blivit härdad och inte märker av dom.
Hon får det alltid så jobbigt när det kommer tänder stackarn.

Nyår firades uppe i stugan och jag festade till det, var skapligt många månader sen sist. Vid halv sex på morgonen tog jag sparken hem till våran stuga från grillkåtan, kändes som om jag sparkade i 400 km i timmen men skulle inte tro att det gick fortare än 4 kanske haha:-) Tappade båda fotstöden till sparken men hitta dessa dagen efter 1 låg på våran gård och det andra vid grillkåtan där jag var upp i en snödriva.






Kommentarer
Postat av: Victoria

jävlar vad ni höll i gång länge, era fylltrattar ;D.

2011-01-04 @ 11:12:09
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0