VM är igång

Självklart har jag sett matchen, spelet var sisådär men vinst iaf.
Väntar med spänning på alla andra matcher.

Vi har vart hos min bror med familj idag, Lea var mest impad av alla hundar och när dom skällde så det skar i öronen blev Lea som gladast hmm knäppis.
Men imorgon blir hon hemma från dagis då hon är skapligt dålig i kistan, hon åt inte heller sin kvällsvälling vilket är väldigt sällsynt inte ens en enda slurk tog hon.
Får se när hon vaknar inatt/imorgon och hur det är i lilla blöjsingen då, så himla jobbigt at hon alltid blir så dålig när tänder är på väg igenom.

Och jag själv är snorig och halvkrasslig har lyckats få ut lite ur nässprayet man ser att det finns kvar i flaskan men det vill inte ut:-/

Till veckan har jag tänkt att låna mammas flickor fast en åt gången för att komma ut på prommis med grannen det blir bra träning för dom. Och skönt för mig, mamma får låna min flicka då:-)



Lilla Cinja<3 Bolltokig mysig och kullerbyttande hund



Maja alias Majsan <3 Keltokig och skrikande hund som vill vara i centrum alltid





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0