Hej hopp


Igår var jag och mamma till Torneå och Haparanda, Lea var hemma med sin farmor och det var så skönt att hon inte var med. Lea tycker inte alls det är kul att åka vagn hon vill gärna springa runt golven pch riva ut saker och gömma sig så igår hade vi en lugn och behaglig shoppingtur då man kunde gå runt i lugn och ro och glutta.

Köpte ett par sandaler till Lea på Tex och jag köpte mig ett par fejk Foppa ( världens fulaste sko) men den blir bra att ha i stugan när man ska "duscha" har lite fobi att stå direkt på golvet där.

Inhandla även födelsedags present åt Thomas:-) Vågar inte skriva här if han skulle se det.

På IKEA blev det nya sängkläder har dille på att köpa det, duschdraperi, grytgaller ( Vickans påhitt ) helt perfekt att ha, latte glas och typ inget mer bara nå små grejs.

Idag är det sista dagen för Lea på dagis innan hon tar sommarlov, då ska vi ändra hennes sovrutiner lite så hon är vaken lite längre och sover lite längre. Har ingen lust att vakna 6,30 varje dag. Så till 8 sa jag försöka få henne att sova.











Och nu ska jag ta mig i kragen och städa lite i toan och sen ta en dusch:-) Är inte ofta jag duschar själv då en viss liten fröken alltid ska vara med så jag passar på nu när hon är på dagis.

Hoppas ni alla har en bra sommar så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0