Mys helg

Åh helgen har vart lovely vi har ätit gott, vilat, busat och vart ute. Tyvärr har det blåst ganska mycket så det var ju inte sådär jätte skönt som det kan vara. Lea har härjat vilt och vaknat tidigt och vart uppe sent. Jag skulle kunna vara hur länge som helst i stugan bara vi hade haft rinnande vatten så man hade kunnat duscha. På sommaren går det ju bra då har vi bykehuset iaf. Men man känner sig i stort behov av en dusch efter 3 dagar kan jag lova.

Sen har vi ju ställt om klockan trodde det skulle blir lite besvärligt för Lea men hon somnade ändå kl 19 igår fast då kl var 18, men hon sov inte mkt under dagen så det var ju bra. Sen fick jag väcka henne imorse och hon är så söt när hon sträcker på lillkroppen. Hon blev glad när hon kom till dagis och hade knappot tid att säga hej då till mig. Har nu suttit och filat på vilka veckor hon ska vara på dagis under sommaren för det måste vara inne på torsdag. Var inte lätt jag vet ju inte om/när jag får jobb. men det löser sig nog:-) Man ska inte oroa sig så mkt i onödan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0