Onsdag

Gårdagen bjöd inte på så mycket, men jag hade iaf ett samtal med Johanna:-) Dom myser på uppe på BB fast hon har ju ont såklart. Vilken skräck förlossning tänk själv att hinna med alla värkar och börja krysta också sen sövas snabbt som attan och göra snitt. Hon är tapper min Johanna:-)

Igår blev det Tacopaj till middag, Lea fick tacoköttfärs, nachochips och sallad. Hon är lite smått tokig i sallad, iag den med grönsakskrydda, äppelcidervinäger och olja. Sen vill hon ju äta rivna morötter med äpple i. Det är ju kalasbra när hon vill äta sånt och inte bara yoghurt.

Höll på att bli en tidig kväll igår också men jag kämpade för att hålla mig vaken och se DH och BB:-) Och Madde blir ju mer läbbig ju mer man ser, ser framemot Annies roast av henne i dagens avsnitt hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0