Vansinniga mamman

Igår gjorde vi en snögubbe ute Lea tyckte den såg knasig ut med all rätt.
Idag har vi gjort iväg med energi på Leos och imorgon väntar dagis. Hon har mycket energi och är pigg igen. Börjar bli less på att hon inte är frisk nå längre perioder och nu äter hon dåligt igen och jag blir vansinnig att hon bara stoppar fingrarna i munnen och spottar ut! Vad fan ska man göra för att hon ska äta? Tror jag har provat allt i hela världen men inget hjälper.

Imorgon ska även bilen lämnas in svärmor hämtar mig från volvo och mamma skjutsar mig att hämta bilen så det blir ju bra iaf.

Har storstädat badrummet idag också behövdes mycket mycket. Så efter denna fartfyllda dag med bråkig unge är min energi i botten just nu.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha vilken söt snögubbe! Ebba åkte skoter för första gången i dag, i eran nilapulka. Hon tyckte det var jättekul :P.

2011-03-02 @ 22:02:49
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0