yeey yeey yeey

Yeey idag gick det super bra att lämna grynet på dagis:-) Hon tulta iväg jag sa hej då hon vände och skulle ge mig en puss sen gick hon igen, inge gråt ingenting. Nu börjar det gå verkligen jätte bra så jag hoppas hon får vara frisk så det inte blir nå mer uppehåll så man får ta flera steg tillbaka igen.

Idag hade jag velat åka till Gällivare för Tessan fyller år men det är lite långt att åka. Men stort grattis iaf.

Har nyss set avsnittet av BB missade det då jag somnade på soffan redan 20,30 och jag brukar verkligen inte somna så tidigt. Missade även En unge i minuten men men så går det när man är tröttmössa.

Kommentarer
Postat av: Therese

Söt du är! Herregud inte kan ni köra så långt bara för att jag fyller år.. Men ni får gärna komma och hälsa på här under våren så kan vi pimpla och mysa solen... :)

2011-03-16 @ 13:41:25
Postat av: Therese

Söt du är! Herregud inte kan ni köra så långt bara för att jag fyller år.. Men ni får gärna komma och hälsa på här under våren så kan vi pimpla och mysa solen... :) Härligt att höra att det går så bra med pigan! <3

2011-03-16 @ 13:42:15
Postat av: Pedergrete

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-09 @ 10:18:05
URL: http://pedergrete.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0