Godmorgon

Glömde skriva det att igår lyckades jag få en p-bot också, hade ställt p-skivan på fel tid. Parkerade kl 13 men rattade in kl 15. Tänkte 13 och satte den på 3, så jävla typiskt mig alltså var min 9 onde p-bot:-( Och alla har jag lyckats få pga slarv jävla skit. Tur att den endast var på 150 iaf.

Lea åkte nya vagnen idag till dagis hon verkade nöjd. Igår fick jag köra runt henne inne, hon kan klättra ini vagnen själv. Den var lätt att köra iaf men det är väl också som när man kör en annan bil man inte är van att man måste vänja sig.

Idag ska jag ha Alfons några timmar också då hans matte ska vara i skolan, och eftersom han är nykastrerad vill hon inte att han ska vara ensam. Så då får han vara med mig. Han och Lea tycker om varandra dock kan Lea vara lite oförsiktig så man får ha lite koll på henne. Men han är tålig som tur är:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0