ARG

Fy fan vad arg jag är!!!!! BodenBo har sämsta förråden och jag tycker att dom hade kunnat säga att man inte kan förvara typ nå i dom när sakerna möglar! 3 st jätte stora förslutningsbara påsar med Leas alla kläder har ju möglat vårt försäkringsbolag täcker inte det för att Bodenbo har bristfäliga förråd.
Pratade just med personal därifrån men han skyllde bara på massa annat och sa att försäkringsbolaget får stå för sakerna. När jag förklarade att dom inte gör det och när jag svarade honom så började han prata om annat för att slippa svara. Självklart vill jag ha ersättning när det gäller hur mycket som helst och det är ju ytterkläder i massor också.
Hur som fick jag inget svar och den klassiska vi återkommer!!!!! Jag ska räkna varenda pryl! Sen tyckte han att det räckte att tvätta kläderna men det går inte när mögel lukt sitter kvar. Och undra om dom skulle vilja ha kläder som vart mögliga och fortfarande luktar till sina barn? KNAPPAST.

Fan vad jag längtar till vi flyttar och får slippa dom, och alla störda som bor här!



Mysigt eller?



Kommentarer
Postat av: frida

fyfan vad trist! stå på er. är ni med i hyresgästföreningen? dom kanske kan hjälpa med sånt här?

2011-11-16 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0