Home

Hej hopp här är det kaos, alla mina fynd från Ullared tar upp all plats. Men tur nog får vi förvara lite saker i huset vilket är super. Har så mycket planer för huset, och hur alla rum ska bli. Måste måla lite möbler och införskaffa fler stolar.

Och vi kom hem lördag kväll efter att ha sträck kört från Göteborg då var jag trött. Somnade nästan direkt jag la mig i sängen och det var också första gången jag sov ensam hemma, skönt att inget störde.

Sen kom Lea och Thomas hem på söndag och Lea blev jätte glad när jag var hemma och jag blev jätte glad att hon kom hem. Hon blev också glad för sakerna hon fick blev inte så mycket då jag spar det mesta till julklappar. Thomas fick allt på en gång och han blev också glad.

Nu leker Lea med sin lilla skällande hund hon fick.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0