Tandis

Besöket hos tandhygienisten gick bra efter ett tag Lea stoppade in händerna i munnen och skulle då inte alls visa nå tänder. Hon ska få 4 tänder till sen är det fullt.
Jobbigaste är att när hon fått tänder blir hon alltid så dålig, feber, dålig i magen och kräks:-( men man kan ju hoppas att det blir bättre.

Sen åkte vi till dagis och det gillade hon alla var ute när hon kom så hon tultade glatt iväg til sina polare.

Idag måste jag åka och lämna in bilen på 4hjulsinställning blää för det hoppas Thomas hinner hem så får han göra det.

Kom att tänka på ifjol denna tid var det snö gör väl inget att den inte kommit än då vintern blir så lång men är ju som alltid mysigt med snö.

Igår klippte mamma mig också så nu har jag kort hår så här kort har det inte vart på väldigt många år. Men det är så jäkla skönt när det ska borstas och tvättas det går så lätt. Hatar att stå och slita med borsten och att det aldrig torkar. Nu går det ju fort att föna det också max 3 min:-)

Också kanske det kommer nyheter om nån dag:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta:-)

2011-11-01 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0