hallå remember me?

Hej min bortglömda lilla blogg.
Undra om det finns lust och ork att skriva här igen.
Jag gör ett försök och detta blir inlägg 1 då.
Har egentligen massor att skriva, men väljer bara ut liite.
Dummaste jag hört på länge var på sjukhuset förra veckan när vi var med Lea på uppföljning av hennes Celiaki, det var att hon inte får dricka för mycket mjölk för att det är så mycket kalorier i mjölk. Lea älskar mjölk men enligt denna överläkare max 4 glas om dagen och äter hon 1 ostskiva räknas det som 1 glas mjölk. Kul bara till frukostgröten är det 2.5 dl mjölk så då får hon egentligen inte dricka nå mjölk alls. Givetvis struntar jag i detta då jag tycker det är vansinne. Jag menar Lea vägen 13.5 kg och är 88 cm lång hon väger inte alls för mycket. Men lät nästan som att läkarn tyckte det. Ähh nästa gång ska jag be om en annan läkare då jag inte  alls gillade denna. Vill ha den vi hade från början ist.
Snart kommer det förhoppningsvis hända lite spännande saker hemma hos oss också:-) Kommer mer om det sen, kanske.
Lea har börjat kolla lite på TV antingen vill hon se Mumin eller Pippi och hon tittar kanske 5 min vilket är otroligt.
Hon pratar ganska mycket nu och talet går framåt varje dag vilket är roligt.
Igår var vi även på loppis på Arcus blev några fynd men jag höll igen ganska bra faktiskt. Men snart blir det kanske en liten shopping sväng då det börjar vara ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0