Sol och bad och snart semester.

Idag var vi på banken och betalade in handpenningen på nya läggan=) Shit alltså jag har lite svårt att smälta att vi har köpt en lägenhet för 640.000 haha. Nåja så länge det känns bra iaf.
Efter banken drog vi ut till Sundbyholm och solade några timmar och färg har man då minsann hunnit få.
Det blev bara att doppa tårna i vattnet för det var lite kallt.
Vi träffade Fegge och Calle där ute också så dom slog ihop sig med oss och det blev en del skitsnack innan vi var tvungna att dra oss hemåt eftersom jag har turen att få jobba i detta underbara väder. Fy fan alltså.
Men jag lovar att nu när jag börjar min semester imorgon kväll så kommer det fina vädret att vara borta. Det skulle vara så typiskt min tur alltså.

På måndag beger vi oss mot Boden och denna gång väljer vi flyget. Snabbt och hyffsat smidigt och billigt. Jag längtar efter Tova så jag nästan dör. Herregud vad jag ska gossa henne sen alltså. Jag ska pussa henne till hon är alldeles blöt=)

Nä nu ska jag göra iordning en handdator och börja jobba i 40 graders värme livet är bra härligt....

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahaaaa, min sambo sa likadant ;-)

2008-07-31 @ 19:09:16
URL: http://fryc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0