Ny mobil nya bekymmer

Håller på att knappa en massa på den nya mobilen. Det är inte lätt när man haft Sony ericsson de senaste 2 åren minst. Nya är en samsung som levererades med polsk manual och polsk meny på telefonen. Första bekymmret var ju att få den till ett språk man fattar. Så Thomas kom på den briljanta iden att skriva ordet språk och översätta till polska i ett lexikon, fort var det gjort och vi vissta vad språk heter på polska.
Sen var det bara att ändra och nu ska man lära sig skiten.
Digitalkameran har ju också kommit nu idag, den var ju ingen toppkvalite men för 600 förväntar man sig inte så mycket, inte jag iaf men T var mkt besviken. Inte jag.

Har haft elever idag det har gått bra. Jag har bara suttit i 1a klass medan dom har arbetat. Givetvis har jag svarat på deras frågor. Men det var inte så många för dom var väldigt duktiga.
Sen i sthlm bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta för att fira nya uniformen. Tack tack det var gott=)

Nä nu ska jag knappa vidare så jag blir kvitt lite bekymmer måste ju lära mig att ringa och skicka sms med skiten.

Kommentarer
Postat av: N

Du kanske lärde dig några polska ord i alla fall ;)

2008-05-27 @ 18:54:51
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 18:56:52
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0