Mäklare

Vilken dag!
Mäklaren har vart här idag och kollat runt lite grann. Han skulle bara prata med banken om vad vi ska sätta för utgångspris. Han trodde att vi skulle kunna göra +-0 vilket skulle vara underbart. På måndag kommer han hit och ska fota en massa, sen börjar det annonseras med visningar och allt vad som nu händer. Spännande det här alltså.
Sen på EM har jag vart meed Josse, vi har vart på babyproffsen och Barnens Hus:-) På Babyproffsen fyndade jag en BabyBjörn sele för 199 kr ord pris 799 snacka om bra rabatt 600 spänn, sen även en baby sitter för 199 ord pris 390, så gissa om jag har "sparat" pengar alltså...

Imorgon blir det jobb, och jag börjar ganska sent och slutar jätte sent. Spännande med tanke på att jag knappt orkar vara vaken till kl 21. Så det kanske blir att sova lite nu så man är vaken längre ikväll och sover längre än till kl 7 imorgon.

Nästa vecka börjar våran föräldra grupp också, det blir spännande och jag hoppas att den blir trevlig och rolig med tanke på att T inte är så där jätte peppad.

Nä nu blir det soffan efter att jag vart ut med Tova en sväng... Älskade lilla skit hunden:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0